Träning v 9

Ok träningsvecka som avslutas med fantastisk skidåkning på havet och ut till Lillskorven. Det är under sån finåkning man cashar in för att grundträningen är gjort under mörka vinter kvällar. Nu väntar lugnare vecka. Känns nästan lite trist. Träningsformen känns jäkligt bra just nu så de locker att bara blåsa på…Men men, ska försöka hejda mig.

PB:ade på Muscle Ups i onsdags med 5 st. Yippi!

  • måndag: vila.
  • tisdag morgon: simning 45 min TI pass 7
  • tisdag kväll: Rehablöpning 45 min
  • onsdag morgon: spinning 70 min distans
  • onsdag kväll: Crossfit. 3 varv med vila mellan av 500m rodd+15 thrusters 42,5 kg+21 KB svingar 32 kg.
  • torsdag morgon: Spinning 4×6 min intervaller
  • fredag morgon: Simning 50 min, TI pass 8
  • fredag kväll: Crossfit 60 min. 21-15-9 av Ryck 40 kg och Dips.
  • lördag: Skidor 2,5 timmar på isen
  • söndag morgon: Skidor 10×1 min
  • söndag kväll: Crossfit 45 min. 10 min AMRAP av 5 chins+10push ups+15 squats.

Några bilder från lördagens skidtur ut till Lillskorven.


Havet


Skidpaus


Crispy de lux

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Personlig träning i Luleå