Träning v 31

Bra öppetvattensimning denna vecka. Hittat ett ok flyt och en rätt bra andning. Känns rätt bra. Skönt att vara igång ordentligt på gymmet igen och få lyfta lite tyngre. 2-3 veckor helt utan viktträning kändes inte ok. Små krämpor jag annars inte känt av började visa sig i rygg, nacke, axlar.

Massage på torsdag som lite ”belöning”. Gick rätt hårt på nacke axlar så de var inte direkt nån ”belöning” i den bemärkelsen. Painfull!

  • Måndag morgon: CrossFit 60 min
  • Måndag kväll: Öppetvattensim 45 min
  • Tisdag morgon: Cykling 90 min
  • Tisdag kväll: CrossFit 50 min
  • Onsdag morgon: CrossFit/Rehab
  • Onsdag kväll: Öppetvattensim 45 min
  • Torsdag morgon: CrossFit 50 min
  • Fredag morgon: Cykel 55 min
  • Fredag eftermiddag: Löpning 3 x 1600m
  • lördag: vila
  • söndag morgon: 15 km löpning
  • söndag kväll: CrossFit 50 min

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Personlig träning i Luleå