Träning v 25

Helt ok träningsvecka, lite lugnare än vanligt men avslutningen var en killer. Lite alternativ träning också på lördag i form av att dra potatislandet. CrossFit in a nut shell. Veckan avslutades med sykelturen från helvetet. Se separat inlägg. Mycket högkvalitativt renkött på menyn i veckan dessutom. Lovely!

  • måndag morgon: Cykel 90 min
  • måndag kväll: Löpning med hockeygrabbarna, 1-2-3-2-1 min intervaller + 20 min styrka
  • tisdag morgon: Cykel 50 min
  • onsdag: CrossFit 60 min
  • torsdag: vila
  • fredag: vila
  • lördag morgon: Cykel 10 x 30 sek + Bricklöpning 25 min
  • lördag kväll: CrossFit 40 min
  • söndag: Cykel 200km Pajala-Överkalix-Pajala


Quality meat!


CrossFit!
 

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Personlig träning i Luleå