Träning v 13

Blev en lite kortare träningsvecka då fredag-söndag spenderas på slalomskidorna i Funäsdalen. Dock välbehövlig träningsvila i några dagar. Löpningen känns riktigt bra och orkar ligga på även på längre intervaller. Ändå har jag inte varit igång med ordentlig löpträning (ordentlig och ordentlig, två ggr/vecka) i mer än ca en månad. Har Crossfiten att tacka för bibehållen syreupptagning! Hälsenan ömmar lite men blir inte sämre.

    • måndag: löpning 6 x 400 m med 90 sek vila
    • tisdag morgon: simning
    • tisdag kväll: Crossfit: max djupa knäböj, 3 RFT av Clean&Jerk+Chest 2 Bar+KB svingar
    • onsdag morgon: Crossfit: sumo high pull. 7 min AMRAP 3 Thrusters 50 kg+3 Chest 2 bar, 6 thrusters+6C2B, 9 Thrusters+9C2B osv
    • onsdag kväll: simning
    • torsdag: löpning 2 x 3,2 km med 5 min vila mellan
    • fredag: slalom 2 timmar
    • lördag: slalom 3 timmar
    • söndag: slalom 3 timmar

Funäsdalen

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Personlig träning i Luleå