Träning v 11

Lite förkylningssymptom på torsdag och fredag så fick li lite lugnare träning i form av simning. Kurerade stenhårt med Kan Yang, blåbär och en överdos med C-vitamin tillskott (se förra blogginlägget).

  • måndag morgon: spinning 6x800m
  • måndag kväll: crossfit J.T. 21-15-9 dips i TRX och hand stand push ups.
  • tisdag morgon: löpning 8x200m
  • tisdag kväll: crossfit 4 varv av 200m rodd+ 15 burpees
  • onsdag: spinning 70 min
  • torsdag: simning 45 min
  • fredag: simning 45 min
  • lördag morgon: löpning 3x800m
  • lördag kväll: crossfit 18 min AMRAP av Box jumps+push press+toes to bar
  • söndag: Marklyft sen 7 min AMRAP av dips+burpees

Gästspelade på barndomsgymmet i Pajala. Hög nostalgifaktor och hög testosteronhalt i luften.

 


PFSK

 

Old School


Words of Wisdom


102 kg hantlar

 

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Comments

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Personlig träning i Luleå